68:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 16:51:36 C68SD8cU0.net
Hello Bodens,

We will be compiling and updating a list of the bugs and issues that arose with the 2/17 PST update.

1. LABYRINTH BALANCING?
We have received confirmation that there was no balancing or adjustments made to Labyrinth but rather a balancing/adjusting of the Allies.
We will have a more detailed summary of those changes shortly.

2. ARENA/GUILD BATTLE DAMAGE BALANCING?
Like #1, this has to do with changes made to Allies.

3. WORLD BOSS HYDRA BALANCING
We apologize for the balancing that suddenly occurred as well as the fact that many players were unable to take advantage of the newly balanced Hydra after maintenance.
We sent compensation of 40 tickets and 40 shoes and due to certain limitations, we were unable to reset the World Boss for those who had used up their tries.
On this issue we sincerely apologize that we were unable to bring forth a satisfactory resolution for our players.

4. DEUS RAGNAROK HARDER?
While other Raids will have become more difficult post-merger, there was no change to Deus Ragnarok. However, we are taking a second look.

Please feel free to add any other issues or questions you may have and we will try to resolve things as quickly as possible.

Thank you!

てことはアリーナ、ギルバト、ラビ、ラグナロクはバグだったでいいの?

69:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 16:52:44 x5X/xtImd.net
全部バグwwwwwwwww

ワロタ

70:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 16:53:18 CvRPS+EE0.net
はろー ぼでんず

71:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 17:01:11 ojb89sw2p.net
>>68
これは笑うw

72:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 17:08:26 mFfVtRvW0.net
適当な訳だけどこんな感じ

拝啓ボデンたるプレイヤーのみなさん

1,ラビリンスにバランス調整があったか?

グローバル版に加えられた仕様変更によるものでバランス調整を意図したものではない、グローバル版に加わった変更点に関して詳細な内容を入手できる(少し待て?問い合わせ中?)

2,アリーナ・ギルバトにバランス調整があったか?

1と同じ、バランス調整を意図したものではなくグローバル版に加えられた仕様変更の結果

3.ワルボ・ハイドラについてバランス調整があったか?

まずはプレイヤーのみなさんにアップデートを前後して点数に開きが出たことをお詫びします。
~補填や点数リセットが出来なかったいいわけ~

4.真ラグナロクは難化したか?

真ラグナ以外は統合で難易度が上がってる、真ラグナに関しては変更は加えていない
でもこれは見直す予定です



こんな感じでバグとは言ってないけど全体的に歯切れ悪いし何も教えてくれてないきがするwwwwwww

73:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 17:08:32 C68SD8cU0.net
俺は英語苦手なんで、詳しいところを読むのは任せた

74:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 17:09:17 C68SD8cU0.net
>>73
もうやってくれてたか
ありがとう

75:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 17:09:54 C68SD8cU0.net
>>72だった
連投すまん

80:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 17:22:12 C68SD8cU0.net
言い訳でも、何も発表しない日本運営に比べればはるかにマシだと思うってしまう

90:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 17:48:19 IvL0hEw70.net
バランス崩壊なんてドラゴンバスターが来る時点で避けられない
CT減少なくした程度で何が変わったのか
もう韓国版まるごと持ってきてくれていい

91:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 17:52:58 Y/VKNEtN0.net
>>68
何一つまともな回答無いじゃん
ナニコレ

92:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 17:53:13 CRC6piyi0.net

94:名無しさん@お腹いっぱい。 2016/02/20 17:59:31 Y7UeZGr20.net
>>64
妥協の仮選定につっこまれても…
クリ確率はアクセだけで+45%まであがってるるからなー
そこから最終的に+65%まで上げる前の妥協で+55%前後になっても、クリパや防無命中のない武器にするよかましだろ
力、敏捷、知能についてはマテリアで上げるのはディーラーだけだろ
装備の基本値が体力より重要だと思ってるけどな
まあ結局は私見だよ私見

ソース:http://anago.2ch.sc/test/read.cgi/applism/1455883979